Ya Allah..

Aku tidak mungkin dapat hidup jika tanpa pertolongan dari Mu..

Aku tidak mungkin dapat utuh jika tanpa kasih sayang Mu..

Aku tidak mungkin lengkap jika tanpa rahmat Mu..

Aku tidak mungkin kuat jika tanpa ampunan dari Mu..

Aku tidak kuasa jika Engkau jauh.. dan meninggalkan ku..

Aku mohon ya Allah.. jangan pernah tinggalkanku..

Jangan usir diriku dari hati Mu..

Jangan buang aku dari rahmat Mu..

Jangan hina aku dengan ketidak ampunan Mu..

Karenaku tidak akan mampu hidup tanpa Mu.. tanpa cinta Mu..

Tiada yang lebih tau aku selain Keesaan Engkau..

Tiada yang lebih mengerti hatiku selain Kemuliaan Engkau..

Tiada yang lebih menguatkanku selain Keagungan Engkau..

Aku tau tiada yang berharga dari diri ini untuk Mu cintai..

Aku tau tiada yang sempurna dari tubuh ini untuk Mu sucikan..

Jangan putuskanku dari karunia Mu ya Allah..

Jangan lupakanku sebagai umat Mu yang merindukan surga..

Karena hanya Engkau yang mempu mengubahku.. melindungiku.. dan menyayangiku.. tanpa adanya batasan..

Ya Allah cintailah aku.. jadikanku sebagai wanita2 surga Mu..

300910-20.37

 

Leave a Reply

